Ogłoszenie

usunąłem z ogłoszenia

Filmy

2016.02 j. lusowskie #PowrótMikołaja
Popołudniami w dni dla innych pracujące Mikołaj zaczął się pojawiać nad jeziorem lusowskim i wyciągać szczupaki.
2016.02.07 j. strykowskie #zwiad
Pierwsze podejście do jeziora Strykowskiego. Pomostów setki (dosłownie). Niestety jezioro częściowo niedostępne przez działki które płotem graniczą z jeziorem. Mimo kilkugodzinnego chodzenia udało się zwiedzić 1/4 jeziora. Dobre to, że znaleźliśmy 2 miejsca do wodowania łódki... 2-krotnie pomosty pękały pod naszymi nogami co wywoływało u mnie traumę... było czasamy niebezpiecznie...
2016.01.31 j. lusowskie #pozejściulodu
Można powiedzieć rozpoczęcie sezonu. Jezioro praktycznie z dnia na dzień rozmarzło i w niedzielę z kaczym i mikołajem udaliśmy się na okonie. Okonie nie współpracowały za to ka3 złapał szczupaczka. Łowienie zakończyliśmy 2 godzinnym posiedzeniem koła PZW 132. Było wesoło...
2016.01.20 staw w Ceradzu Kościelnym - początki na lodzie #lód
Jadąc w niedzielę do sklepu nie wytrzymałem i nadrobiłem kilometr, żeby zajrzeć nad wodę - miejscowy staw. Niespodziewałem się tego co zobaczyłem - czterech wędkarzy próbuje swoich sił na środku stawu. Jeszcze kilka dni wcześnije rozbijałem kijkiem lód na lusowie - mógł mieć najwyżej 2 cm. Jednym z nich był mój sąsiad a że waży ponad 120kg bez strachu podszedłem do nich porozmawiać. Nie mieli wyników w ten dzień ale zobaczyłem fotki łowionych okonii dzień wcześniej - wszystkie wygarbione. Od słowa do słowa sąsiad pożyczył mi świder do lodu i skoro mam wolne namówił na powędkowanie w tygodniu. I tak nastawiłem się na środę... We Wtorek zakupiłem ochotkę i przygotowałem pozostałą część sprzętu - mocowanie pod sonar do echo, kolce do lodu, styropian do ochotki, czerpak do lodu, krzesełko no i oczywiście wędęczkę z żyłką 0,10 i kołowrotkiem rozmiar 100. Nadeszła wymarzona Środa i wstałem wraz z budzikiem o 7.00. Nie ma co się spieszyć i po ciemku wchodzić samemu na lód. O 8.10 byłem nad stawem. Z początku chojrak ale przy pierwszym nawiercie usłyszałem i zobaczyłem pęknięcie lodu. Szło w kierunku brzegu i miało długość 15m. Trochę się zgrzałem ale... wiadomo kto jak kto ale ja... wiercimy dalej... Ustawiłęm echo i zacząłem. Wiatr powodował, że temperatura odczuwalna była znaczie niższa niż ta wskazywana przez termometr. Bateria od kamery starczała na 20 minut. Obszedłem 3 dziury próbowałem swoich siła ale po 1,5h siedzenie wymiękłem. Zziębnięty i bez ryb wróciłem do domu. Walka trochę nie równa ale i tak było warto. To napewno nie koniec przygody z wędkarstwem podlodowym!
2015.12.27 j. białokoskie #gmo5szczupaków #kąpielwgrudniu
Pogoda idealna jak w ostatnich wyjazdach na Białokosz. Dojechaliśmy jeszcze przed świtem. W ciemnościach wyciągałem pierwszego szczupaka i zanim zdążyłem go wypuścić ka3 trafił dubel. Tym razem strzeliliśmy sobie pamiątkową fotkę. W tym dniu szczupaki mi dopisywały i juz na pierwszej miejscówce wyciągnąłem 3 z czego jednego z samych grążeli. Przed dziesiątą podjechaliśmy na drugą i jak się okazało ostatnią miejscówkę. Big niestety w opłakanym stanie. Michoo próbował sił ale odpuścił niebezpieczne wejście. Ja oczywiście zaryzykowałem. Udało się wyciągnąć kolejne 2 szupaki (NOWY REKORD 5 SZCZUPAKÓW). Dalej już nie było tak kolorowo... Po tym jak michoo próbował dojść do mnie i mu się nie udało postanowiłem zejść z chłopakami zjeść śniadanie. Niestety nie udało się... Po kilku krokach na głębokości około 2,5m usłyszałem przepowiadające chrup... Drugie chrup i pomost runął razem ze mną do wody. Na filmie widać jak mózg szybko reaguje - milisekundy wypuszczam wędkę i podbierak i próbuje się czegoś chwycić. Po chwili poczułem przerażające zimno. W miejscu w którym wpadłem nikt nie mógł mi pomóc bo wejście było mocno naruszone. Zobaczyłem na wysokości wzroku gwoździe wystające z uszkodzonego pomostu a jednocześnie w głowie miałem jedną myśl - mam 4 minuty do hipotermii. Mając na sobie plecak z dwoma termosami i mokre ciuchy musiałem ważyć z 40kg więcej. Pomost był jakieś 60-70cm nad lustrem wody. Chyba tylko dzięki adrenalinie wciągnąłem się do góry (przez 3 dni czułem zakwasy w tricepsach). Chłopaki pożyczyli suche ciuchy zjedliśmy gorący bigosik i do domu... jest co wspominać :)
2015.12.20 j. białokoskie #michoo3szczupaki
Jakimś trafem wzięliśmy ze sobą micha ;). I "pech" chciał, że to on królował tego dnia. Miejscówka u dziadka dała mu 3 wyciągnięte szczupaki i 2 spięte. Brania jedno za drugim a jego twarz z minuty na minutę coraz bardziej przypominała azjatę po liftingu ;). Tego dnia nikt mu nie mógł dorównać nawet mój 57cm szczupak był tylko miłym dodatkiem. Cieszymy się szczęściem kolegi. Oby tak dalej :)
2015.12.06 j. białokoskie dubel
Najciekawszy wyjazd na drapieżnika jak do tej pory. W ciągu pierwszych 2 godzin trzy a prawie cztery szczupaki. Ale to nie wszystko! Po 2 rzutach na drugiej miejscówce odnotowaliśmy jednoczesne brania i wyciągnęliśmy dubel. Problem jest w takich momentach z podbierakiem ale jakoś się udało. Najszczęśliwsza wyprawa w tym roku co widać po naszych minach :D
2015.11.29 j. lusowskie - śnieg
Pogoda nas nie rozpieszcza ale to nas nie zatrzyma... Kolejna niedziela na rybach :) Niestety zapomniałem zapasowych baterii do kamery i film kończy się w połowie łowienia... ryby i tak nie współpracowały... Najciekawszy w całym filmie jest śnieg, który nas dopadł!
2015.11.22 j. lusowskie szczupak z głębin
Tym razem temperatura już w okolicach zera. Pomogło dodatkowe dogrzewanie w postaci wkładek do butów narciarskich i wielorazowych ogrzewaczy do rąk. Mimo takich warunków ka3 wydłubał kolejnego szczupaka z głębin.
2015.11.08 Tornado na j. lusowskim
Mimo skręcenia nogi dzień wcześniej i konieczności chodzenia o kulach nie mogłem sobie odpuścić ryb. Ka3 musiał się trochę bardziej napocić gdyż nie byłem w stanie nosić aku czy silnika. Mimo to udało nam się w miarę sprawnie zwodować łódkę i wypłynąć na jezioro. I tu się zaczęło...
2015.10.18 j. lusowskie #ka3 szczupak 62mc
I znów rekord KA3 - szczupak 62cm... no sezon spiningowy udany!
2015.10.04 j. lusowskie szczupak 55cm
Długo oczekiwany szupak - tylko a może aż 55cm
2015.09.27 rekordowy okoń kaczego
Tym razem filmik zawiera tylko jedną rybkę - okoń 37cm złapany przez Ka3
2015.06.03/04 jezioro białokoskie #nocka#leszcze
Wyjazd na 2 auta jeszcze wieczorkiem. Na łowisku praktycznie o 21.00 rozłożeni. Od początku wiało na potęgę. Przed zmrokiem michoo zrobił nam niespodziankę i dołączył do ekipy mimo, że następnego dnia do pracy - Szacun! W nocy połapaliśmy trochę leszczy (3 w okolicach 35cm). Najciekawszą rybą był sum (sumik) złowiony przez ka3. Zapowiadali 12 C ale może było 7 C. Zmarzliśmy na potęgę - do tego stopnia, że o 8.00 myślałem już tylko o ciepłym łóżeczku.
2015.05.31 jezioro buszewo
Tym razem ka3, michoo i seba pojechali na buszewo.
2015.05.24 jezioro lusowskie #lin31cm
Wyjazd przed 4.00. Rozłożenie sprzętu i od 5.00 można łowić. Rozłożyliśmy się na 2 pomostach na zagodnie. Ja łowiłem na 8m bata i żywca. Ka3 rozpoczął od 2 spławików na float a skończył na 1 spławiku i 1 żywcu. Kilka pstryknięć w spławiki ale bez efektu. Pojawiały się sporadycznie bąble linowe. Około 8.00 padła jedyna ryby Lin 31cm wyciągnięty na bata. Bardzo fajnie wyciągać taką rybkę na sztywny zestaw. I to była jedyna ryba tego dnia...
2015.05.10 jezioro chrzypskie
Wyjazd jak zwykle o godzienie nie do przyjęcia dla zwykłych śmiertelników - 4:30. Tym razem ogromne auto i ogromne jezioro - Chrzypskie. Strasznie mocny wiatr pokrzyżował nasze szyki i doprowadził do zmiany metody ze spławika na spinning. Jednak do tego czasu zdążyłem wyciągnąć szczupaka 62cm 1,89cm.
2015.05.03 jezioro lusowskie
Wyjazd 2-osobowy. Poranek mroźny co widać na filmiku. Jezioro spokojne - tafla od samego początku. Niestety brak ryb (prócz żywczyków). Po 11.00 przerzucenie na spining. Spacer po zachodniej stronie jeziora zaowocował jednym szczupaczkiem ~50cm. Spotkaliśmy Irka i usłyszeliśmy o polowaniu na szczupaka 90cm. Widzieliśmy karpia około 9kg niestety w fazie rozkładu. Na sam koniec dowiedziałem się o licznych gościach na obiad co spowodowało głupawkę i koniec chęci na łowienie.
2015.04.26 jezioro białokoskie
Wyjazd 4 osobowy i dwu drużynowy - Ka3,Seba i Gmo, Michoo. Najpierw jedna potem druga strona jeziora. Efekt brązowa płoć dla Ka3.
2014.06.07 jezioro lusowskie #karp
Film demonstracyjny - w jaki sposób nie obchodzić się z karpiem ;) A tak na serio jest to wypuszczenie karpia złowionego przez Micha na jeziorze lusowskim.
2013.08.25 jezioro białokoskie #karp
Trudno nazwać to videorelacją a jednak jest to jeden z pierwszych filmików i z najcięższą jak do tąd rybą - Karp 5,25kg.
BIAŁA RYBA
PŁOĆ WZDRĘGA LESZCZ KRĄP KARAŚ
złoto gmo 32cm złoto ka3 33cm złoto gmo 56cm złoto michoo 29cm złoto pająk 35cm złoto ...
srebro mikołaj 30,5cm srebro pająk 30cm srebro ka3 54cm srebro michoo 28cm srebro ka3 33,5cm 1,06kg srebro ...
brąz ... brąz pająk 25cm brąz gmo 52cm brąz michoo 27cm brąz michoo 33cm 1,06kg/ pajak 33cm brąz ...
AMUR KARP LIN
złoto ... złoto ka3 64cm 5,25kg złoto gmo 51cm 2,4kg złoto ... złoto ... złoto ...
srebro ... srebro gmo 62cm 4,3 kg srebro seba 44cm 1,29kg srebro ... srebro ... srebro ...
brąz ... brąz pająk 54cm 3,7 kg brąz ka3 42,5cm 1,14kg brąz ... brąz ...
RYBA DRAPIEŻNA
SZCZUPAK SANDACZ OKOŃ SUM PSTRĄG KLEŃ
złoto ka3 104cm złoto pająk 65cm złoto gmo 44cm złoto gmo 163cm złoto gmo 57cm złoto gniewo 47cm
srebro pająk 101cm srebro ka3 60cm srebro ka3 41cm/gmo 41cm srebro ... srebro ... srebro gniewo 35cm
brąz ka3 80cm brąz pająk 56,4cm brąz pająk 40cm brąz ... brąz ... brąz gmo 32cm
BOLEŃ BRZANA JAŹ WĘGORZ
złoto gniewo 57cm złoto ... złoto ... złoto ka3 96cm złoto ... złoto ...
srebro pająk 55cm srebro ... srebro ... srebro pająk 65cm srebro ... srebro ...
brąz gniewo 52cm brąz ... brąz ... brąz ... brąz ... brąz ...